Sudah Setahun Menjadi Blogger



Tak ku sangka sampai hari ini aku bertahan.. Cepat sungguh masa berlalu...seakan baru saja aku belajar menulis blog..kini dan selamatnya akan ku terus belajar dan belajar untuk menulis. Bermacam-macam dugaan ku hadapi namun aku tetap akan teguh di persada blogging ini.

Hiraukan saja apa orang kata. Yang baik diambil, yang buruk buang jauh-jauh. Benda tak tahu, kena tanya. Benda yang tahu, harus dikongsikan. Menjadi blogger bukannya senang. Mental dan rohani perlu kuat. Andai lemah, cepatlah melenting dan rosakkan jiwa. Gelaran blogger itu ibarat anugerah yang terulung yang harus di jaga agar tak tercemar dek kerenah diri yang melampui.

Dalam setahun ini banyak yang ku pelajari. Banyak ilmu yang aku dapat..banyak kawan yang ku dekati. InsyaAllah.. Takkan ku mengalah selagi belum berjuang. Tak akan ku berundur selagi hayat dikandung badan...Terima kasih pembaca! Terima kasih kawan-kawan! Terima kasih Allah! Tanpa kalian semua pasti aku tak berada disini mungkin sudah tersungkur sebelum berjuang. Kini,aku masih teguh berdiri dan menulis sebagai seorang bloggerr...

Amir: Apa yang penting?? Kerjasama!!!

4 comments:

kaizen shinobi berkata...

fuh! hehe... aku lak kalau ikut entry 1st tahun lepas... hehe tapi kalau start aktif, baru 10 bulan, muda sikit.. hohoho

atiEy_[azHa] berkata...

waw ! sastera . hehe . tahniah kerana berjaya melepasi dugaan berblog .

Haezzah berkata...

hahaha...tahniah sebab dah berjaya bertahan selama setahun...bertahanlah untuk tahun2 yg akan dtg erk..good luck!

BeaN MorENo berkata...

wah tahniah bro...bukan senang nak bertahan dalam blogging.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??