Header Ini Ciptaan Amir Izzat Bukan Blogger Lain


Assalamualaikum! Apa khabar korang? Lama ek kita tidak bersua? Lama jugak kita terputus hubungan. Malas lah nak bercerita soal memberi pendapat di blog ini nanti ada yang sakit hati. Huh? Sakit hati? Siapah gerangannya? Tue...!! (sila tunjuk jari telunjuk ke skrin.) Erk? Haha!

Baiklah.. Korang perasaan tak header Amir yang besar nie? Blog Amir pun sentiasa mengalami perubahan.. Haha! Sebenarnya Amir bosan ketika bosan..Sebab itu la buat header dan wajah blog Amir yang berubah. Ada sesiapa tak yang mahu template blog Amir yang lama? Kalau yang selalu menapak di blog Amir Izzat ini. Pasti tahu bagaimana rupanya.. Warna pink. Ada yang nak tak?

Bercakap soal header di atas. Korang tahu tak siapa yang buat? Ha,meh nak cakap sini. Amir rasa mungkin ada yang tersalah sangka (memang ada hari tue).. Header nie sebenarnya Amir yang  buat. Cantik tak? (sila puji..siapa dapat bodek dapat header buruk..Hehe). Ok la kan.. Amir rasa header nie biasa sahaja.. Rasa nak tukar lagi lah.. Haha! 

Aduhai..memang kemaruklah.. Sekarang ini pun tengah buat header lain.. Untuk kawan sekelas Amir.. Ni ha blognya. Keyrill Augustine. Blog dia tak dak header so Amir nak buatlah yang baru.. Kalau dia berkenan. Orang zaman sekarang nie banyak cerewet..Barang free selalu tak baik.. Jadi,kalau nak yang baik punya.  Bayarlah.. Haha!

Baiklah..Setiap header yang berubah di blog ini adalah ciptaan Amir Izzat. Barang sesiapa yang ingin memiliki header fantasi serta angan-angan.. Boleh la tempah sekarang....!!  Haha! Tak da lah... Amir main-main saja.. Header i pun ala kadar je... hehe.. 

10 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

hahaha...apakah! thnk you lah ek!

shahrilhakime berkata...

lawo le tu Mir...... ok ......

Mr.J berkata...

hehe,, bagus.. tunggu Mr J buat blog personal nanti nak minta buatkan header muka Mr J sama Lisa/ fasha sandha. kasi dekat2.. hehhe

Mrs. Q! berkata...

ada bunge2 kt muka gitu
kelassss :D

Unknown berkata...

nsem2...

suzzsuzie berkata...

wah..best..cantik..tertarik...apa lagi...nnti boleh cipta utk akak k..*ayat bodek*

ardinihumaira berkata...

hehe.. dni dapat header free daripada blogger :D

Unknown berkata...

lawa2x

tehr berkata...

wah, lama nak siap ni
ko memang rajin la, amir

tengkorakemas berkata...

aku percaya beb ko yg buat ni, warna pink dgn ko seperti tidak boleh dipisahkan :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??