Keputusan Piala Malaysia 2010| Kelantan Juara Piala Malaysia 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada apa yang hendak ku katakan selain kegembiraan ini!!! YEay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kelantan telah mencipta sejarah apabila memenangi Piala Malaysia. Ini satu kebanggaan bagi rakyat Kelantan!

Tidak sia-sia mereka yang datang ke stadium. 

Kali ini tiada pergaduhan.

Tiada perbalahan.

Tiada bakar stadium...

Oleh penyokong Kelantan..

Yang pasti...penyokong Negeri Sembilan terduduk diam.

Sudah ku bilang pada entri lepas. Pisang tidak akan berbuah dua kali.

Syukur kehadrat ilahi..Terima kasih Allah..... Masanya akan tiba apabila Allah kehendaki..

Tidak ada kata-kata yang panjang..Hanya secebis kegembiraan.



Nota: Tidak puas hati dengan pengulas sukan sahaja!

9 comments:

mzhany berkata...

a'ah sokong, pengulas mcm semacam...tp balingan botol dan mercun tetap ader...hurmmm

Nur Areefah berkata...

knp dengan ulasan sukan?

ardinihumaira berkata...

Alhamdulillah...
amazing gak la kan sebab tadi punyala risau tengok gol pertama tu sekali.. rembat 2 lak klatey. awww temkyu red warriors.... karna dikau ku tak de test besok... waaaaaaaaaaaaaa hepi llajok ni ;D

hasrul hassan berkata...

Salam..hebat kelantan ...:)

angelyaa berkata...

yeahhhh!!!sep kito meme hebat!!!

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

nasib baik kelantan menang, klu kalah, gwat jugak, mungkin huru hara stadium.. haha,, btw, congratez untuk pasukan kelantan

tehr berkata...

tahniah kepada aku
hahaha
dan kamu juga, amir :)

emofest berkata...

tau tak nama pengulas sukan nadi arena masa live final semlm?...yg teman zainal tu...

Amir Izzat berkata...

@emofesthurm...tak tahu lah...nadi arena? xsure.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??