Dato' Siti Nurhaliza Dah Mengandung La!


Bismillahirahmanirrahim..

Menurut sember yang saya dapat. Beliau menceritakan kepada saya bahawa Dato' Siti Nurhaliza sudah mengandung. Betul nie. Beliau adalah seorang Ustaz. Masakan seorang ustaz ingin membohongi anak muridnya,kan?

Tiada yang benar melaikan yang benar. Ustaz saya cakap.. Datuk K ada menelefon sahabat Ustaz saya dan menyatakan bahawa Dato' Siti Nurhaliza dah mengandung.

Sebenarnya,panjang ceritanya. Lain kali lah saya cerita ok? Nak suruh Ustaz cerita sekali lagi. Yang pasti cerita ini sahih! Wallahualam.

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan keberkatan-Nya Dato' Siti dah mengandung. Mesti semua  orang gembira kan? Ingat tak konsert kat Pulau Pinang yang dibatalkan? Sebab Dato' Siti mengandung lah. Jadi,doktor menasihatkannya agar berehat.

Dato' Siti! (manalah tahu Dato' Siti terbaca.Hehe) maaf kalau berita ini tidak benar tetapi saya pasti Dato' Siti dah mengandung kan? Cuma tidak dihebohkan oleh media. Berita ini tak ada orang yang tahu melaikan mereka yang tahu.

Terpulang pada anda untuk percaya atau tidak. Saya sudah khabarkan... W'salam.

11 comments:

tengkorakemas berkata...

kalau betul dia mengandung, alhamdulillah rezeki dia..

tembam muka ko sekarang haha tgk header dulu takla tembam (lari tajuk sikit muahaha)

cikgu isza berkata...

kalau yer.. alhamdulillah..

syuE berkata...

kalau btuyl, alhamdulillah..kalau tak betul, syue d0a siti cpt ngdung ya :)

raja kelembai berkata...

carilah kebenaran citer Din puduraya yg dikatakan duk balun bini org.itu baru panas..

takat dato Siti dah pregnant, itu citer biasa je, citer org yg sah dan halal kawinnya.

AMIRA IS MIRA berkata...

kalau betul dato ct da pregnant..tahniah...

Anastasia Ann berkata...

wah waaaaaaaaah ada my banner! aichmen ni nak peluk cium ni.. haha..

haips, bagusler klu da mengandung, orang dah lama kawen. Patut sangat da tu.

diana berkata...

wah..
seronok nye..
dah mengandung ye..

Kyuubi_85 berkata...

bgs la kalau betul berita ni.. dah lama dia ni kawen :)

xazryx berkata...

akhirnya smp jugak rezeki dia .alhamdullilah .

ardinihumaira berkata...

Alhamdulillah ;)

suamihanyisterizuki berkata...

alhamdulillah....

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??