Aku Ingin Berjiwang..Oh Perempuan..Adakah Dikau Akan Tergoda Dengan Ayatku Ini??

Tempat: Dalam dewan sekolah.
Aktiviti: Mendengar ceramah.
Perasaan: Bosan.
Tangan: Sedang menulis....

Ku capai kertas....

" Di saat ini aku keseorang...bertemankan bulan mengambang...Hati..semakin sayu..Jiwa...menjadi kosong.."

Selepas itu ada seorang kawanku bernama Ivienie merampas aku punya kertas dan memberikan kepada Chairiez( gadis idaman ku..)

Chairiez balas..

"Sejak dari dulu aku mencintaimu..kau tahu begitu..Namun kau berpura..Kau masih ku ingat..Kau peluk diriku.. Tidak ku cinta selain dirimu..."

Aku membalas..

"Aku tahu kau menyintaiku.. Namun kau penuh kepura puraaan..Kau..berpaling dariku..Kau sisihkan aku.. Aku mengerti cintamu hanyalah seperti pasir di pantai.."

Lantas ku memberikan kertas itu kepadanya.

"Maafkan lah aku... sekiranya aku meyisihkan mu..Bukan kerna aku tak punya rasa cinta.. Kerna..Suatu hari nanti engkau pasti akan mengerti.."


Last word...

"Terima kasih atas penantian itu.. Akan ku hargai sampai bila-bila.. Walau hanya sekejap sahaja di hatiku..Namun ku rasakan betapa indahnya...Cerita cinta kita..."


****

Tamatlah sudah cerita cinta kami..Andai lah anda seorang perempuan...Adakah dikau akan terpikat????

Argh! Mana janji manismu..mencintaiku sampai mati......

Nota: Bercinta itu indah.. Ber"bunting" itu menyeksakan...


7 comments:

Adha berkata...

bro second last word tu cam bunyi lirik lagu jek..hehe..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

amboi! hahahha...berbunga-bunga!

cikgu isza berkata...

dan sekeping kertas itu bertukar tangan... di sambut oleh seseorang yang selama ini kami sembunyikan kisah...

Ohhh.. ini kerja korang yer???

(cikgu BEDAH)..

;D

tengkorakemas berkata...

gilalah ayat..ni betul2 ayat ko ke lirik lagu? hehe

PinQib berkata...

geliww.. ahahaha
^^
Latest entry di:

Saya blogger baru.

Kisah ikan keli

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

oit, bro...aku dah tag ko untuk join kontest nih

http://keyrillaugustinegmailcom.blogspot.com/2010/10/pertandingan-header-tercantik.html

Maryam Fatanah berkata...

sengal la ko ni

bace smbil tgk vdeo ni n komen la ye

http://myfairytalesquest.blogspot.com

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??