Petua| Rahsia Subur Dan Gebu Maizawati | Amalan Berpantang


Anda ingin tubuh yang gedu? Subur ? Cantik dan menawan seperti Maizawati? Tetapi siapakah Maizawati ini?


Maizawati Zainal, 35, yang namanya tersohor dek kontroversi dengan bekas suaminya, Akhil Hayy, mengamalkan enam petua bagi melengkapkan impiannya menjadi wanita ‘sempurna’ di mata lelaki. 

Sebenarnya,untuk mendapatkan tubuh yang gebu ini bukannya datang bergolek. Apa yang dilakukan oleh Maizawati Zainal ini adalah dengan mengamalkan amalan berpantang.

Yah! Pasti setiap wanita ingin mendapatkan tubuh badan yang cantik. Namun,usaha tangga kejayaan. Sabar itu perlu. Jangan guna jalan yang mudah.

Lagipun,setiap wanita ada kelebihannya. Semua orang ingin tubuh yang cantik. Kenapa? Anda sendiri tahu. Sebagai daya penarik. Buat siapa? Buat suami,mungkin. Buat teman lelaki? Alamak! Itu sudah jadi kes lain.

Diingatkan disini,bersyukurlah apa yang ada. Ada sesetengah orang sanggup berhabis duit untuk mendapatkan tubuh yang yang cantik. Dan sanggup jumpa bomoh,dukun dan sebagainya.

Apa yang penting,tubuh badan yang asli lebih menarik daripada yang dibuat(selepas dibedah). Barang asli baik punya. Hehe!

Alamak! Jadi pakar wanita lah pula Amir hari ini. Tidak apa,sekadar berkongsi maklumat untuk tatapan kakak kakak,makcik makcik yang menyinggah di blog Amir ini.

Lain kali Amir akan berkongsi lagi. 

Petua Maizawati.

1. Amalkan berpantang
2. Amalkan makan makanan panas
3. Makan jamu serbuk
4. Minum air akar kayu
5. Elakkan minum ais dan minuman berkarbonat selama setahun
6. Minum madu setiap pagi dan malam

Itu lah sebahagian petuanya. Kalau anda ingin membaca laporan penuh. Sila ke sini.

4 comments:

nas berkata...

kalau amalkan..nanti badan aku jadi gebu ngan seksi..cmne nie? nanti lelaki tergoda kat aku plak...awwww..
hhahahaha..template n tagline baru!
cewaahhh :)


latest entri:

widget yang wajib,harus serta tak perlu ada dalam blog

Amir Izzat berkata...

@nashaha..xpa la..lelaki n pompuan sama2 terdoga kat ko..hahaha...

template lama tp tukar warna la..tagline pun lama cuba baru didedahkan...hehe

Ct SoLeHa berkata...

ni la rahsia nyer??

ok2..xde rahsia lagik..hehe

ardinihumaira berkata...

tang elak minum ais tuh. argh surrender :'(

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??