Youtube|Video Gol Kemenangan Kelantan Yang Membawa Ke Final.

Ha,korang ada tengok perlawanan Kelantan- Kedah? Kalau tidak ada. Mari kita lihat video kemenangan Kelantan. Kedah tidak ada gol. Hehe!.

4 comments:

safiyyahosman berkata...

selamat kelantan menang..kalau x mau kena bakar stadium..haha..

taniah untuk kelantan:)

suamihanyisterizuki berkata...

ahahha, stadium sendirik takkan dibakar laaa...amir..huhu bola kemenangan yg chanteq, apepon idlan maen sgt besh malam ni, ye r setelah 2game kena duduk tepi padang je kan...

echah mashuri berkata...

yeahhh!!gomo klate gomo!kito tebuh maruah kito kali ni..

PinQib berkata...

haha.. sy bangge jadi anak kelanteeee



Latest entry di:
Kisah ikan keli
Serangan tiga penjuru
Happy Bday Bunga

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??