Cake Day| Jom Sertai Pertandingan Menghias Kek Beramai-Ramai Di Sri Pentas,TV3

Assalamualaikum. Berita baik nie. Pada 31 Oktober ini. Hari Ahad pada jam 9.00 pagi hingga 6 petang di Sri Pentas,Tv3 ada acara menghias kek beramai-ramai. Ada sesiapa yang mahu pergi?



  • TERMA DAN SYARAT


  • Mari nikmati kek-kek lazat sambil beramah mesra bersama selebriti dan personaliti TV3 dan anda juga boleh menyertai pertandingan menghias kek.

  • Bagaimana caranya? Mudah saja, anda cuma perlu isi borang penyertaan dan lengkapkan butir-butir peribadi anda.

  •  Terma dan syarat penyertaan:

  • Terbuka kepada semua warganegara Malaysia.

  • Satu penyertaan untuk satu individu sahaja dan pihak TV3 akan menghubungi anda sekiranya peryertaan anda diterima.

  • Butir-butir peribadi seperti nama dan nombor kad pengenalan hendaklah diisi dengan lengkap.

  • Bawa bersama kek kosong yang belum dihias (maksimum two tier cake), cupcake tidak dibenarkan.

  • Sila bawa icing dan bahan-bahan dekorasi mengikut kreativiti anda dan hendaklah mengikut tema hiasan iatu - Ulang tahun ke 26 TV3.

  • Pendaftaran awal mulai 6 Oktober – 25 Oktober.

  • Keputusan para juri adalah muktamad dan diadili oleh juri-juri professional

  • close

    Untuk Maklumat lanjut. Sila tekan gambar diatas. dan korang buatlah apa yang patut. Terima kasih!
    Kalau gambar itu tidak menuju ke tempat sepatutnya, sila klik http://apps.tv3.com.my/cakeday/. Sekian terima kasih! Selepas hias kek,bagilah saya sedikit. Hehe!

    7 comments:

    suzzsuzie berkata...

    best jugak ni..tp kalau pergi takde la nak menghias..nak pergi makan kek..

    cikgu isza berkata...

    kek amir mana?

    tengkorakemas berkata...

    kalau kek kosong tu disuruh buat sendiri..memang tak retilah jawabnya muahaha

    Zuewairy berkata...

    jom pakat2 masuk..

    Ceritera Lelaki Pot Pet

    tehr berkata...

    aku? nak hias kek?
    alahai...
    aku pandai makan je, amir
    [lagi pun jauh, tak dapat pergi]

    ardinihumaira berkata...

    tak aci... bila nak ado program kat kota bharu.. sobss :'( nak kek2 comel

    Hazzy Ishak berkata...

    wah bestnye...

    Catat Ulasan

    Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??