Siapa Mahu Amir Buat Header Untuk Dia? Tapi Tak Secantik Aiz Batu Campur

Assalamualaikum! Apa khabar kawan? Sihat ke idak? Hehe! Nie ha,Amir nak tanya korang la.. Blog korang ada header ke tak? Kalau tak ada,elok lah korang buat sekarang sebab Darkbatman kata sebuah blog kena ada header. Ye ke? Entahlah.

Sebenarnya Amir berbesar hati lah nak buat header untuk yang memerlukannya. Header yang Amir buat tidaklah cantik dan segempak yang Aiz buat buat. Siapa Aiz ? Mest korang kenal punyer.. Alaa..yang blog cantik tue...header dia pun cantik.

Header Amir? Boleh la..seperti yang korang lihat kat atas tue. Baiklah..Ada yang mahu tak? Header yang Amir buat cukuplah setakat ada nama blog dia..ada sedikit gambar..dan nampak cun lah. Hehe! Jangan mengharap lebih ye. Amir buat semampu Amir.

Oh ya! Nak buat header nie..senang je.. Kalau ada photoshop semua jadi. Kena kreatif ar. Ok! Ok!

Kalau korang nak Amir buat header. Korang buat satu entri.. 

1. Tajuk entri tue.. "Header Impian Idaman Kalbu"

2. Bagitahu header yang macam mana korang nak. Kat header tue ada apa..Kalau nak letak muka korang,sila letak dalam entri itu. Cari gambar yang resolusi tinggi ye. Baru cantik.

3. Panjang dan lebar header korang..Mesti tulis dalam entri tue..

4. Korang taip je lah papa dalam entri tue.. Sukati korang.. Cakap ar nak header macam mana. Warna apa.. Tulisan warna apa... Kasi tahu je. InsyaAllah..Amir akan buat termampu Amir....

5. Letak link entri tue kat entri ini.

Dah habis. Itu sahaja yang perlu korang buat. Ops! Amir lupa nak cakap.. Siapa yang akan dapat header nie? 

2 blogger yang terawal membuat entri ini sebelum pukul 12 malam tarikh 17 Oktober akan Amir buat header untuknya. Amir tahu lah macam mana nak tentukannya. Adil dan saksama. Kenapa dua orang? Takut tak larat la buat banyak.. Tetapi tak apa..Kalau header yang Amir hasilkan memuaskan.. Amir akan buat lagi. Kalau tak,tak kan buat lah.

Oh ya! Kalau rasa header yang Amir akan hasilkan tidak cantik.Jangan buat entri "Header Impian Idaman Kalbu" takut korang tak puas hati. Hehe..Tetapi Amir akan usaha. Cepat buat entri nun..Senang je kan? Siapa cepat dia dapat.

Nota: Kalau tak da orang..Nasiblah...Huhu.




2 comments:

Fakhrur Razi berkata berkata...

eh lebih kurang je header kau pun pro jugak mcm Aiz punya ;D

kalau blog ak bole pakai header mmg cpt2 ak tlis entry owh
hahaha

akubiomed berkata...

Gomen nak berbelanja bak kata beli baju ikut ukuran badan sendiri buat apa menang sorak kalau kampung tergadai

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??