Mahu Berhenti Berblogging? Blogger Mana Setuju Sila Baca!

Semakin hari semakin bosan,
Aku duduk termenung seorang diri,
Mengenangkan nasib diri,
Yang tak putus ditimpai badai,

Blog? Ada apa dengan blog aku? Ada apa dengan tuannya? Nothing! Blog aku tidak ada apa-apa. Cuma sekadar luahan hati.. Siapalah aku ini untuk terus berdiri teguh disini? Kerna aku tiada sokongan. Biarlah aku mengundur diri buat seketika... Dan tidak menjadi seperti dulu..

Harusku cari di manakah semangat yang dulu bersemadi di dalam jiwa barulah aku akan terus berdiri teguh disini.. Andai aku berundur..siapalah yang akan peduli? No body cares about me..
 
Marilah dengar lagu dibawah.

Ingat..Ingat itu remember..
Jangan lupa itu dont forget..
Saya sayang kamu...I love you.
Engkau ..only you!

4 comments:

tengkorakemas berkata...

janganlah kau pergi..hilang kwn aku nanti hehe

ni memang sesuai sgt ko p jenguk blog aku sekarang baca entri terbaru, cepat :D

DKosongLapan berkata...

laaa....ngape pulak tetibe mike nak beghenti berblog ni AMir??? takpe....sekejap je tu hilang semanagt tuuuu.....nanti2 die datang le balikkk

IKRAM berkata...

Aku TAK SETUJU

joegrimjow berkata...

bak kata org, berbelog untuk kepuasan, kalau xjumpa kepuasan, kena berhenti r kot =)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??