Yeay ! Baru Pulang Ke Rumah Selepas 3 Hari....

Selepas semua aktiviti tamat pada hari ini..aku  balik semula ke Asrama Murni@Mulia( xingat..hehe) untuk mengemas barang. Selepas mengemas barang,aku menuju ke berhampiran dewan makan untuk menghantar selimut,cadar dan sarung bantal..(mane leh wat balik der..) Pastu,kena tunggu bas.. berpeluh dan hampir basah badan duk tunggu2...

BERSEDIA UNTUK MENGEMAS BARANG!

Sebelum mengemas..hanset check dulu.. haha..

haa. wat pe nie?? erm,...

Menang rajin....

Sempat amik gambar sebelum pergi dewan makan....
(cuba cari mana aku? Klu..kolar warna oren@kuning)


BERJALAN MENUJU KE DEWAN MAKAN!
Selepas mengemas dan bergambar...kami orang jalan lah..wat pe tunggu lagi... yang amik gambar nie aku.





Bag punya besar macam nak lari dari rumah daa....

Aku mmang suka amik gambar orang! haha.. korang lak?

BERJALAN MENUJU KE  TEMPAT BAS MENDARAT PARKING! 

Banyak betul barang brader nih?

Ha! ni lah aku..control jalan...

Bayang-bayang mengekori ku...

LEPAS TUE..SAMPAI LA KAT BAS PARKING...

Erm..nak naik bas mana ek? yang sebelah kanan..ada air-cond..sebelah kiri xda aic-cond.. Ah! lantar lah..asalkan sampai ke destinasinya.. tapi tetap pilih yang ada air-cond.. best! Korang pun pilih yang da air-cond punya..kan?

Lepas pilih bas...letak la barang dulu... Tips! letak elok-elok ye..kalau tak..terburai isi beg korang... Alamak! terselak la pulak tudung tue... AURAT! AURAT! AURAT! Tutup Mata semua....!! tapi aku tak tengok... hehe... aik..gambar perempuan mana tue kat sebelah kanan? aku sendiri pun tak perasan. haha...

TERPERANGKAP DALAM BAS!

SENYUM BANG

Peace! Saya budak baik!



Wah! Awek nie bubye kat aku ar... Ahaks..

BERATUR NAIK BAS!


Ini bukan gambar hantu.... hahah...lawak tol mata perempuan tuh..



Panas betul la tunggu Pak Cik Bas nih! Hampir 15 minit aku tunggu... dah la panas dalam bas..Dua orang peserta turun dari bas.. panas!!!! Selepas 15 minit.. bila semua dah ada dalam bas... barulah pak cik bas start enjin dan bertolak...... (cerita dipendekkan)

YEAY! DAH SAMPAI KAT KUCHING!

Hampir dua jam perjalanan..aku pun sampai ke Kuching... alhamdulillah..selamat.. Actually,perjalanan tak lama sangat dari Sematan ke Kuching..tapi bas macam siput... faham-faham je la....  haha..

Selepas amik semua barang..aku 'melepak' kat sini...



Kesian kawan aku menunggu mak dia..sampai peluk tiang....



Kontro..kontrol... haha...


Kebosan Menunggu!

Erm...,gabriel ,jeling pe tue?????



Okay! Dah habis cerita aku.... selepas aku ambil gambar nie..mak aku pun datang..cepat la aku menuju ke kereta..lapar..lapar..mau makan.... and then,sampai rumah..benda yang dicari adalah berukband dan laptop.. wajib der... dah 3 hari aku tak sentuh laptop... sekarang! aku gumbira...

Amir Izzat - Kem Astronomi 2010..memang best dan menarik... banyak aktiviti yang dilakukan..contohnya..aktiviti pelancaran roket air..korang pernah dengar tak? Roket air nie manarik perhatian aku... best!!! Natnti aku tunjuk gambar roket air...Lain kali aku nak pergi lagi Kem Astronomi yang dianjurkan oleh Planetarium Sultan Iskandar.... yeah!

2 comments:

mrdefinite.net berkata...

LOL. Lawak u!

FeeQ berkata...

haha nice wei..i went to kuching last time...once only..

btw, u have same blog template with me ^^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??