Perhatian: FaNurAmi Kakak Saya!

Ketika kali pertama aku join Geng Blogger..aku tidak lah mempuanyai banyak kawan..tapi semakin hari semakin  bertambah kawan aku.. Jadi,semakin seronok la berblogging..banyak kawan..idup makin hepi..bila idup hepi..semuanya hebat! 

Haa..siapakah FaNurAmi nie?? Macam mane dia leh jadi kakak aku sedangkan aku anak sulung je? Toksah pikir banyak... dialah gadis yang cantik lagi ayu dan menawan.. (jom puji banyak2..kasi kembang hidong).. ahha...Bukan nak bodek... tapi memang kenyataan Kak Nur nie cantik..... tak fercaya? Nah! Tengok gambar dia kat bawah...


Dah tengok... da juling-julingkan mata tak? (bagi yang mata keranjang).... sudah terbukti... tapi.. aku confius..dia masih berpunya ke tak? Oh Ya! Kak Nur ada cakap....''Masih Mencari...''  Haa... kalau rasa nak tackle Kak Nur,Amir. Jom terjah blog dia... Suka Duka FaNurAmi...

Amir Izzat - DENGAN INI SAYA ISTIHARKAN KAK FANURAMI ADALAH KAKAK SAYA YANG BAIK LAGI PENYAYANG.. bestnye ada kakak... Sape-sape yang ada kakak kandung..hargailah mereka.. ceeh.. Ahaks..lepas nie Kak Nur kena belanja makan...

3 comments:

~ Ann ~ berkata...

ehemmm... aku adik amir izzat yang comel k.. boleh deh. deh deh.. :))

Armyrule berkata...

aku xleh terimo pengakuan Ann di atas tuh...ahahaha...wakakaka...wah pomot abih te nih..ahahaha

ceritasekupang berkata...

kakak ko dah delete blog ka bro...dah lama menyepi...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??