Banyak Peristiwa yang Aku Nak Ceritakan Dalam Blog...


Banyak yang aku nak ceritakan dalam blog nie...cerita pasal hidup aku..peristiwa yang berlaku disekeliling aku..suka duka aku dan si dia...apa yang berlaku saban hari... erti kata lain,semualah yang berkaitan dengan hidup aku...dan korang atau benda yang selalu terjadi dalam kehidupan.Aku rasa la..perkara yang terjadi disekeliling aku ni patut dibongkarkan la.. agar..agar kita boleh menilai sendiri corak kehidupan zaman sekarang yang penuh pancaroba..Korang tahu tak? Aku ada cita-cita dan wawasan... seperti cita-cita PM kita..macam itulah..dan seperti wawasan 2020..macam itulah.. Aku taknak membazir masa dengan menulis perkara yang tidak berfaedah..dan tiada guna. Buat apa orang nak baca benda yang membuang masa mereka.kan?


Oleh sebab itu lah,aku berazam dan berniat untuk mengubah inti dalam blog aku nie.agar kita boleh manfaat bersama. Lagi satu,aku berblog nie sebab aku nak dapatkan pengalaman serta melatih tangan aku nie menulis dnegan lebih baik supaya kertas Bahasa Melayu aku dapat A+. Exam hari tue,aku dapat 67 je BM(B+). Tak puas hati.. Jadi,aku nak berubah seiring dengan zaman. Sekali sekala nak gak berjiwang dalam blog kan? Masing-masing ada kisah tersendiri. Di dalam berjiwang pun..kita boleh nasihat-nasihat sikit...


Sekarang atau hari ini..entri aku semuanya pasal isu semasa. Kenapa ek? Errm..sebab sebagai seorang pelajar dan rakyat Malaysia yang baik serta perihatin. Aku nak melontarkan segala pendapat aku.. Eh! ada ke orang nak baca? Haa...setakat nie ada juga yang berkunjung.. terima kasih banyak-banyak.

2 comments:

Nisaeciz berkata...

yeahhh. sama-sama okeyy. saya pengunjung baru & akan setia mengunjungi & mengomen segala cerita anda! saya suka membaca, menulis & mengkritik! ;D



nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Pendapat korang tentang background baru

Amir Izzat berkata...

ok..thanks Nisa..... bgs2..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??