Remaja Semakin Biadap!

Aku terpanggil untuk membicarakan hal remaja nie.. walaupun hati ini tidak teringin. Seperti yang korang tahu,kes budak  Rafiqin tue... Aku hanya ingin mengulas sedikit je.

Berkenaan kes nie,aku rasa tak payah la kita mengecam budak ini. Aku rasa budak nie sengaja mencari kontroversi untuk memecah belahkan keharmonian. Pedulikan saja ,dah banyak kes berlaku disebabkan kebiadapan mereka yang mengunakan alam maya untuk mencetuskan perkara yang tidak elok. banyak dah yang berlaku.

Aku rasa mereka nie kekurangan kasih sayang..sengaja nak menarik perhatian orang ramai dengan isu ini. Kurang didikan agama juga menjadi faktor masalah nie..entah la..remaja sekarang ramai yang sudah musnah dek sikap mereka sendiri.... Lihatlah disekeliling kita,banyak kes yang melibatkan remaja Malaysia. Anda sudah tahu.... apapun,kita doakan budak Rafiqin tue berubah dan insaf.. 

Hanya berdoa saja yang dapat kita lakukan.. sesungguhnya hidayah itu milik Allah dan Allah Maha Mengetahui apa yang berlaku dan Maha Berkuasa.. Semoga kita hidup dalam keadaan aman dan damai.... sekian dari Amir Izzat..

Amir: Remaja.....= masalah so...siaaal....

3 comments:

shafiq berkata...

memang bikin gua panas budak ni..


http://belogbagus.blogspot.com/

walk berkata...

biase la..lumrah dunia..ape yg penting krjesame..lalala~~

Amir Izzat berkata...

walk..... ye..lumrah manusia zaman skrg yg ikut nafsu...
kerjasame mmg pnting.... :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??