Siapakah Ann@Anastasia???

Selamat Malam.....

Malam ini..disaat ini..aku nak bercerita pasal Ann@ AA.. Korang tahu tak siapa Ann nie? Aku sendiri pun tak kenal.... Kalau kenal inform ye... Cewah.. Aku kenal sebenarnya..dialah gadis yang selalu 'menepek' di karpet Geng Blogger.. Kalau pegi GB,muka Ann mesti ada.. (ketika zaman kegemilangan dahulu...)

Ops! Stop! Stop! Stop! Kenapa aku nak bercerita pasal Ann pulak kan? Hurm..baik aku bercerita pasal diri aku ..lagi bagus... Kalau tulis sal Ann..apa yang aku dapat? *bukan aku cakap..... Tak apa..aku sebenarnya rajin bercerita pasal member-member aku... aku dengan Ann agaknya 'kaccik' juga la.. ko guano gu,Ann? Haha..jolo tak?

Walaupun tidak mengenali dengan lebih mendalam siapa Ann nie.. Aku tahu dia memang baik dan boleh buat kawan..best tau berkawan dengan dia...Lagi-lagi..dia boleh kecek Kelate..senanglah nak borak-borak kan???  Nak hurai lebih-lebih..aku pun tak tahu... korang sendiri la terjah blog Ann.. Jom Terjah... Ann-anastasia...

Amir Izzat - Best giler ada banyak kawan...hepi je idup.... ahaks..

2 comments:

~ Ann ~ berkata...

pewittt pewitttt.. gu aku, amir izzat ore kapung.. I lob u la my lobbster.. hahahaha

Buat baik berpada pada weh amir weyhh, kang aku balas jahat gak guano cito ni.. hahahahaha.

Dop eh, Aku sayeeeeee ko mung nii. pewitt! Kalah gunung kinabalu. Tau dop?

Amir Izzat berkata...

hehe... ore kapung .....

pasni nok wat jahat la... haha...

eh..saye ko? makasih2... nnti belanja aiskrim deh..?? ehehe....

tp bkpo gunung kinabalu tiba2 kalah nie? haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??