Barulah Ku Tahu Rahsia Seorang Wanita..



''Pertemuan denganmu memang indah..saat itu ku rasakan dunia ini miliku.. Setiap malam ku termimpikan wajah mu nan ayu.. Kata-katamu bermain di telingaku... Tawamu mengiringi tingkahlaku ku... ''- sudah lama tak berjiwang.......


''Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal terbodoh tanpa kita sedari.''
  • Sensitif : Bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.
  • Cerewet : Bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala, kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala.
  • Halus : Ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak. Walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab sesalahan, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran. Bukan DENDAM.
  • Ikhlas : Ikhlas seorang wanita tak perlu diragui.
  • Korban : Wanita sanggup BERKORBAN apa saja untuk seseorang yang amat disayangi, termasuk ibu bapa, anak-anak dan suami. Wanita amat TABAH.
  • Prihatin : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.
  • Manja : Walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari, naluri seorang WANITA masih lagi tetap seorang WANITA. SUKA BERMANJA bukan hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum.
  • Ego : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai.
  • Cinta : CINTA PERTAMA bagi wanita adalah yang paling dalam dan TULUS .
  • Seks : SEKs bukanlah segala-galanya buat WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan satu nafsu. Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkannya.
AMir Izzat - Benarkah ini rahsia wanita? Jika benar...berikanlah aku peluang untuk memahamimu... Hanya korang (perempuan)  yang tahu JAWAPANNYA.... makasih... love love love.. i want ur love...

6 comments:

fArrAh nUr AmIrAh berkata...

waa... akak suke entry ni... terbaek dik...
;)) adikku jua sudah sperti akmal..
xlgi b'jiwa kental... kih3...
xpe2 dik.. sume org nk ase syg dsygi kn?? jgn ikot akmal..
die tu sewel.. kih3.. jgn gtau die..
rahsia tauuu...
t die mara akak lgi.. huhuu
tmplte y baek punye...
;))

AiZ berkata...

aku setuju... memang hampir same je semua gadis...


nak tahu komen u kat entry i plak..hikhik >>AKU PERNAH JADI BLOGGER TAK GUNA!! Miahaha.. AKU TAK BANGGA PUN..



kenwooi berkata...

women therefore can be described in one word - complicated =P

Amir Izzat berkata...

hehe..makasih kak!!! nanti belanja makan..
jiwa bergetar lg bgs dri kental.. hehe..
eh kak.. ng kemal sewel ek? amir rsa tanjung rambutan tue bukak lg.. antar la.. eheh..juz kidding..
thx again...

starsyeea berkata...

women mmg complicated...and that is why men cant live without...hehe

nice n3 ni...penuh rasa menghargai dn dihargai...:)

Amir Izzat berkata...

ppuan mmg susah...payah2... kena paham dulu diri mreka,kan?..btw thanks sudi komen2... moral of the story... kena hati hati ehhe...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??