Failed Computer Test!


Hari nie memang hari yang indah... pagi tadi kena pergi ke Stadium Negeri Sarawak sebab ada orang jemput sekolah aku untuk hantar orang tengok pertandingan olahraga peringkat bahagian Sarawak. So,kami orang bersama Cikgu Liew pergi la....
Bertolak jam 7.30 pagi..sampai pukul 8.00 pagi.. kesesakan lalu lintas memang teruk waktu pagi... Selepas menyaksikan sedikit sebanyak acara yang berlangsung...hari nie last day so tak banyak acara.. aku pergi pun sebab nak saksikan bagaimana cara atlet bermain..boleh la tambah sedikit skill... SEBENARNYA.MALAS NAK BELAJAR...

Balik sekolah pukul 12.30 tengahari.. waktu nie dah Zohor..aku pergi masjid pun ketinggalan sebab tak sempat dengor ceramah.... Pasal computer test nei pulak..Huahuahuahuah.... rasa nak nangis laa...(jantan sejati takkan nagis..hehe) aku gagal komputer test lesen L tadi.. Aku sebenarnya malas nak pergi...tapi kena paksa ngan mak dan ayah...terpaksa la pergi..... Erm..,dah la aku tak  baca sedikit je.. huhuh....

Hari Ahad nie pulak nak ambil.. harap-harap lulus laa... Sambil menatap laptop..ku gengam tangan dan nekad untuk lulus.... aku hanya betul 40/50 soalan je.. nak lulus kena betul 42.. Cis! 2 soalan lagi.. nak buat macam mana..nasib.. tapi best tadi..duk dalam air-cond sekejap.. haha...



JANGAN BIARKAN KEGAGALAN MENGUASAI DIRI KITA!

3 comments:

superfaiz berkata...

bismillah,
jangan sebab gagal sekali,
terus putus asa,
u should teruskn usaha..
mmg dh lumrah alam la, tak selalu kita kat atas, skrng ko kt bwh, mne tau nnti naik atas blik. so, gud luck la ahad ni ;)

Amir Izzat berkata...

yup..tak putus asa sebenarnya pi kesal. btw,terima kasih atas nasihat... i will do the best.. hehe:))

Ana DyaNa berkata...

sama la kite..baru tadi test Lesen L gagal..sedih betol..ckit lagi, 41/50..perasaan x tenteram je dr tadi..:(

http://rosdianaramli.blogspot.com

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??