Apa Maksudnya Jika Seorang Perempuan Itu Mula Mengelak Dari Kita?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Agak-agak korang laah... apa maksudnya jika seorang perempuan tue mula mengelak dari Amir? Amir tegur dia wat dek je.. nak kata Amir buat silap.. tak lah juga. Entah lah.mungkin dalam diam dia terasa dan Amir tidak megetahui. Ketika berbicara bersama teman-teman yang lain,dia selalu mengelak. dan menyepi.. Pastue,dia selalu wat Amir jeles.. memang Amir jeles pun. Kenapa dia bersikap begitu? Sapa ada jawapan?? pliz... huhu...

6 comments:

Mr Kamikaze berkata...

Mungkin dia dah tak ada hati kat ko..tue;ah dia menjauhkan dirinya..atau pun dia dah ada pakwe baru..

Jue berkata...

ade beberapa kemungkinan, sila pilih ye.. he2:
1. dia dh xsuka
2. dia suka kat amir, tp maybe amir bt xtau je, xde respond, so dia jauhkan diri sbb dh putus asa..
klu dia ada bt amir jeles, maknanya dia suka amir le 2..(better selidik dl k)
apa2 pn cuba la tegur dia dgn cara baik, igt.. perempuan mmg sensitive tau.. all e best...

~ Ann ~ berkata...

dia menyampas kot, tak suke amir kacau dia.. ahaha


tak maybe dia suddenly terjatuh cinta ngn amir ke gane?

misslavenderaida berkata...

nk menyampuk bley??hehe

myb dia suka amir..
so sje wt amir jeles..
dlm msa sama dia keliru...
"btul ke i suka amir ye????"
contoh ayat dia...
hahahahhahahahhahahha...

aida..:)

hans berkata...

perempuan mengelak sebab dia tak suka kita dan tak selesa dgn cara kita

Amir Izzat berkata...

wah..tima kasih suma.. barulah Amir tau..mgkin betul kata korang..
mmg susah la gadis ini....

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??