Kalau Korang Marah Korang Buat Apa?


AKU SEDANG MARAH NIE!!

Salam dari Amir.... Ops! Benti sat..azan...selepas 5 minit....

Okeyh..sambung balik..Memandangkan hari ini aku sangat marah.. Dan pabila aku marah..tumpuan pertama aku adalah blog...then taip luahan perasaan@semualah..lepas tue tekan post. siap.

Korang pulak buat apa time marah? Baling kerusi? tikam laptop? Maki hamun?.....

5 comments:

fArrAh nUr AmIrAh berkata...

kak Nur lau mara sgt2 kak Nur baling sume barang atas meja, den nangis puas2... kih2.... da ok skit, smbil kesat airmata, kmas alek brg2... hehe

jgn mara2... ..elexx.... ;))

pakcikLie berkata...

haa..kalu aku amik wuduk..bnyk kli pon xper..

abangfaizul berkata...

kalau aku la... aku senyap je... then g mandi. tak cakap ngan sape2 sebab konfom leh meletup...

huhu

Amir Izzat berkata...

waah..hebat ar kak Nur... haha..

pakciklie..erm..,tindakan yg terbaek..thanks..

abgfaizul..senyap? bahaya nie..diam2 ubi berisi.. hehe

Fifi Rahmat berkata...

last time i was mad, (which is 4 weeks ago kot) i punched my wardrobe. so i ended up berbungkus buku lima, jari jemari luka, dan bengkak.
sebab tumbuk almari, org yg i geram tu xde depan mata, almari plg dekat, so tumbuk aje la

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??