Gadis Cantik Selalu Milik Orang?

Salam dari AMir Izzat yg hensem.

Korang tahu tak....kebanyakan gadis-gadis yang cantik nie semuanya dah jadi milik orang... kenapa ek? Adakah  aku nie terlambat nak pikat..atau orang lain memang pantas memikat(buaya darat).. Setiap kali aku nak tegur seorang gadis..mesti dia dah berpunya... Gua tak brani ar nak tegur kalau dah ada pakwe..tak pasal-pasal kena belasah...

Hurm...kalau semua gadis dah jadi milik orang... tak kira la cantik ke tak.. Eh eh... semua ciptaan yang Allah jadikan adalah cantik dan sempurna... kan?kan?.. Haa... kalau suma gadis dah jadi milik orang..aku nak pilih sapa? Usha sikit..mintak number hp.. kompem! Kompem tak dapat.... huhu...muka aku huduh ke?  Ada macam hantu tak???

Susah ar macam nie..aku teringin la nak kapel nih..bila tengok orang berdua-duaan.. berpegang tangan... nak jugak!  MasyaAllah...gegala yang tidak sihat..jangan ikut... tapi kan..bagus lagi tak kapel..nanti dosa berlambak.kan?

Amir Izzat - Semua gadis dah disapu.... meranalah jiwa....  haha.... Eh ! Aku lupa laa... aku tak men ar cinta cintun nie.... under 18. tapi aku suka gaya Gadis Terbilang & FaNurAmi bertudung..kan bagus kalau awek-awek suma ikut... sopan..sejuk mata memandang. (xda kaitan)..



4 comments:

Armyrule berkata...

aih, derr...mir demo xsoh bimbe la...jodoh xkemano..janji lu usaha boh..ahahaha...tgk kawe...singleman dari dulu...xkisah pun tp kade2 teraso jgk nok ado gewe...wakakakaka

kenwooi berkata...

cantik sure everybody wants la.. lol =P

CintaNajihah berkata...

huhu~ klo owg mntk no sye pown sye x bg..

aienzunnur berkata...

1)bismillah

kalau jodoh tak kemana. anda masihmuda belia.masih jauh perjalanan. ramai je perempuan di luar sana, cuma belum bertemu.kan perempuan di malaysia ni lagi rmai dr lelaki.jgn sdh2 ye..cb tgk patrick ngn spongebob,comel je kan?motif sbt 2 ekor 2?tak diketahui

2)ingatlah orang yg tersyg

.....
`
3)~lalalalalalalala


eh, eh, dah terbuat mcm page sendri pulak..sorry pak.i mmg xble bile dan tkn2 kekunci ni..xtaw benti..tgk..jln lg..=p

peace.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??