Rakyat Malaysia Memang tak suka membaca..

Sambil meronda-ronda di tengah kota alam fantasi.. Aku teringat satu berita@arkitel yang mengatakan rakyat Malaysia malas membaca..(entah macam mana boleh teringat....).. Betul kah? Pada hemat aku.,memang betul.. kalau korang tak percaya.. korang boleh tanya diri sendiri..berapa banyakkah buku yang korang baca sehari? Sebulan? Setahun? Aku rasa boleh dibilang dengan jari.. sama jugak dengan aku... 1 buku 1 tahun kot... hehe... apa komen korang???

2 comments:

Kie-yu berkata...

erk. bace buku malas tp bace blog ai rajin. hehe.

Amir Izzat berkata...

ye tak ye gak.. pi baca buku la bagus.. boleh catat dalam buku nilam.. ahha...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??