Menanti Follower ke 100...nak bagi reload sikit..4 orang lagi daa...


Award?

Panjang tol tajuk..
.
.

waaah..ada juga yang sudi menjadi pengikut-pengikut aku di  blog Amir Izzat yang tidak seberapa ini. 
Dulu,aku pernah berjanji nak bagi reload  kepada follower ke 100.. 
aku rasa akan tercapai hasrat aku nie pada malam nie..
.
.
.

kalau lah ada lagi orang yang nak follow.. kalau anda orang yang bertuah..esok petang reload anda akan bertambah.. amacam? nak ke tak nak? 
.
.
.
kalau tak nak tak pe.. aku simpan je duit nie.. tapi reload yang aku nak bagi nie sikit je....
terpulang pada anda.. saya tidak memaksa.. andai blog saya bagus..anda folllow ye.. andai blog saya macam 'menyemak je'.. sila kritik abis abisan.. saya mengamalkan demokrasi... sudi mendengar kritikan yang bernas...
.
.
.

Terima Kasih Kepada Semua Followers Dan Silent Readers


AMir: Ini sajalah yang dapat aku lakukan untuk menghargai korang...


4 comments:

I n n z berkata...

nak tunggu la.
haha !

Amir Izzat berkata...

aik.haha. bagus.. kalo suma nak tunggu.. mesti xda orang nak follow.. haha.. :)) yg penting follow jika suka. thanks visit. ^^

MineMixs berkata...

Org bertuah datang mengucapkan terima kasih.. :)
Lain x bolehlah buat yang ke 200 pulak yea..
Klu blh jgn bgtau dlu.. Biar sprise..hehe

Amir Izzat berkata...

Sama-sama.... hajatnya mmg nak buatlah..
jgn bgtau ek? okayh bos... AMir takkan bgtahu punya...haha.. :k:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??