Penat Giler Hari ni....

Hari nie memang hari yang paling memenatkan..banyak aktiviti... letih2... tak terdaya badan saya..nak update blog pun rasa malas tau..banyak idea dan info yang nak dibagitahu kat geng-geng Amir suma nie..tapi badan tidak mengizinkan...

Kat sekolah hari nie latihan kecemasan bomba...loceng kecemasan plak berbunyi time aku tengah PJ.. Cis! letih...dah la kena beratur tengah panas... hangus terbakar badan den.... Lepas suma siap beratur..bomba datang berlumba-lumba...datang nak 'simbah' air... latihan je nie.... penat-penat...

and then..kena pergi dewan pulak..terpaksa lah aku turutkan kehendak cikgu... dengor ceramah kat dewan hampir 20minit.. bila dah letih..mata mengantuk... aku tidur dalam diam... haha... Masa duk kat dewan...aku asyik tengok jam..sebab cikgu kata nak pergi ke MSAM.. MSAM? tau tak? alah...pasal Minggu Amanah Saham Malaysia yang 1st diadakan kat Sarawak nie.. ha.. aku kena pergi situ la...

Lepas abis ceramah...berkejar-kejaran pulak ke bilik darjah nak tukar baju PJ nie.. lenguh kaki den... hurm....memang sukar nak mengejar masa... dah la ceramah bomba mengambil masa yang agak lama.. kelam kabut aku dibuatnya... bila dah sampai kat kelas,cikgu Chua dah tunggu.. CEPAT! CEPAT! CEPAT! arah cikgu Chua... bas dah tunggu... kucar kacir aku....

Bila dah sampai kat Wisma Bapa Malaysia..berjalan kaki pulak nak masuk ke tempat MSAM... menambahkan kepenatan badan saja.... jalan-jalan kat situ... banyak info yang aku dapat... nanti esok ..aku kongsi la info yang aku dapat kat korang... ok? Ilmu jangan kedekut, kan? tapi awek kat sana cantik la...rugi korang tak pergi... haha

Lepas round-round mencari hadiah...tepat pukul 2.45 petang..kami semua berkumpul nak pulang!! yeay!!!! tapi aku tak puas hati..penat-penat aku jalan..sikit je aku dapat hadiah...kawan kau dapat t-shirt...jeles! memang 'kedekut' awek yang jaga kaunter hadiah tue... xpe2..len kali akan ku gondol banyak2..... 

Amir: awek cantik selalu hipokrit..betulkah?

3 comments:

butterflies Lovers a.k.a aZzA berkata...

yeke awek cantik hipokrit???

starsyeea berkata...

owh...nasib baek aku hipokrit. hahaha...sila muntah.

taderla...kalo nk hipok tu awek huduh pun bole. antara nak tak nak je...jujur tak jujur je...

Amir Izzat berkata...

Azza...betul... kalo xcaye.. tanya org cantik.. ehhe...

starsyeea... haha.nak muntah sat.uek! haha.. tp betul gak..senang cter..suma ompuan la hipokrit... hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??