Awak cantik tapi....

 Kan bagus bertudung macam Wardina....

Wah..... awak kini semakin cantik.... semakin terserlah keayuan awak..sampaikan saya tergoda..sampaikan saya tergila gilakan awak..... begitu juga dengan jejaka lain yang sentiasa mencoba untuk mendapingi awak....

Memang saya akui....awak begitu mempersona.... lihatlah tubuh awak itu....begitu mengiurkan..lelaki mana yang tak sangkut....  ah! semakin mengarut fikiranku membayangkan tubuhmu itu......tidak! tidak! Saya tidak akan tergoda dengan awak..... tapi...kenapa awak pakai baju ketat? tak da duit nak beli kain ek? tak pa,saya akan sponser.... nak tak? kesian la saya tengok awak hari pakai baju ketat.... tak rimas ke?

 cantik ker?

Rambut awak pun cantik....selembut bayi... pakai rejoice kan? bagus2.....memang perfect la rambut awak... tapi..kenapa awak tunjuk  rambut awak kat lelaki lain? Bukankah rambut itu untuk suami awak? tak baik tau awak menduakan suami awak..kesian dia. Lain kali,simpanlah rambut awak tue ek..pakai tudung.. Oh ya..awak belum beli ke? xpa2.. nanti awak beli k? saya nak tengok awak pakai tudung je..tak nak tengok lah rambut awak....

Semasa awak berjalan pulak,awak perasan tak yang awak jalan tergedik-gedik bila lalu depan lelaki? ee....saya tengok rasa nak muntah je..apa motif awak ek? dah lama saya cari jawapan? nak cari bakal suami kan? sebab tue awak jalan tergedik-gedik,slow motion depan lelaki.....nak cari bakap suami rupanye.... saya faham......

Awak,,saya wat entri nie pun bukannya apa...saya tak nak terseksa lagi tengok awak... bahaya betul kalau tengok awak... berhenti jantung sekejap....sebab nak tengok awak....
ok lah..nanti awak bosan la saya membebel pasal awak.. awak komen ye.. saya nak tahu respon awak? Maaflah kalau saya menyibuk pasal awak ye,saya sibuk pun sebab adik saya semuanya perempuan...tq.sekian..

Nota: Kecantikan itu bukan pada wajah......




13 comments:

a!Na berkata...

hee~..thnx..
care menegur yg halus...
=)

ShiDa berkata...

no komen.hehe

Amir Izzat berkata...

ur most welcome.... kalau tegur kasar2,nanti orang blah plak.. cara tegur halus nie best.. hehe....
thx komen... :D

mIsH IeRA cIK irAh berkata...

hahahaha...like dis.x payah dok melenting2 kat setengah org seperti"Ko ingat ko seksi ko cantik." cisss =P

jimah berkata...

saye jalan depan lelaki scare mengundur.. heee...

neway, pendekatan menegur yg bagos!!
*dua ibu jari tangan ke atas*

Amir Izzat berkata...

Kak Shida@
npe no komen lak? komen laa...

Iera@...
fuh..panjang giler nama.. like? thanks! betul tue.. xbgs melenting..kena nasihat bek2..barulah awek dtg.. hehe.. :)

Amir Izzat berkata...

kak jimah@...
jalan mengundur? wow! hebatnye.. tol ke nie?
thx ye..skali skala rasa nak menegor lak..
*tersenyum lebar*

Sendra berkata...

wahh..teguran yang baik..mendalam maksud entry ni..kan bagus kalau semua orang menegur dengan cara ni..orang tak suka kalau orang menegur dengan menengking2 atau secara terus ke apa..tu namanya mengaibkan orang..suka cara teguran macam ni..thumbs up!

Armyrule berkata...

apsal bro...awek lu buat hal ke...huhu..tp entri ni mmg bagus...dakwah alternatif..nice

Amir Izzat berkata...

Abg Sendra@..
hehe..terima kasih byk2 atas pujian..
ya.betul kata abg sendra..xbgs tengking..sakit tekak je... kena lembut2..bru aman dunia... :)

Amir Izzat berkata...

Army@...
xlah... cikaro-cikaro sedunia wat hal..tue yg nak tegur sikit.. ^^

ainhamzah berkata...

^_^
nice post..
hope berkesan di aty~

Amir Izzat berkata...

AinHamzah@
yeah! insyaallah... pasti berkesan...^.^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??