Frust Chatroom Kat Geng Blogger Tarak Ada!

Fuh! Ingatkan leaps  balik dari Kem Astronomi boleh la sembang-sembang kat Chatroom Gb..tapi bila on je laptop..Terjah Geng Blogger... terkezut i... amat terkejut sekali... ingatkan masalah brukband.. aku refresh la banyak kali....(masih mengharap)... tak keluar jugak.. 

Frust! + Bosan!! Arhgh! Di dalam sanubari aku terpikir..ke manakah chatroom nie pergi? Sudah dicuri oleh orang yang berniat jahat? Atau sudah dirompak..memandangkan chatroom GB amat popular... atau ditutup..sebab muka sama je yang chat... (GT,Ann,Amir(aku),Mijae,dan lain-lain lagi..)... erm..,sebab apa ek?

Tengah duk pikir-pikir tue..aku pun menjelajah la Geng Blogger nie.. Zass! aku ternampak forum Ben Ashaari... Nama forum tue..''Bila Chaatroom Tiada,Gadis Terbilang Mati Kutu!''..Jadi,secara automatik lah aku faham...memang chatroom dah xda... kesian aku...  tapi memang bosan la..tak tahu nak chat kat mana lagi nie.... huhuhu... KEMBALIKAN CHATROOM!! (muka ngah sedih..)

Amir Izzat - Nak makan apa malam nie ek???

3 comments:

GadisTerbilang berkata...

Bhahaha... Muke aku lagi kene "bahan"

~ Ann ~ berkata...

huk hukkk.. aku pun perlukan chat room itu.. separuh nyawaku melayang.. sebab tak wat keja ag.. ekekekekek

Amir Izzat berkata...

haha... GT..'bahan'? xda org lain lg la.. haha...

ann..sama ar..aku perlukan chatroom tue.. tp bukan separuh je nyawa ak melayang.. seluruh jiwa raga ku terbang melayang.... huhu

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??