Slot Lagenda Terbaru : Sakti Delima - Sinopsis Sakit Delima & Senarai Pelakon


Mulai 3 Januari 2010 ini drama Lagenda TV3 yang terbaru iaitu "Sakti Delima" akan ditayangkan pada 3hb Januari 2011 pada jam 4.30 petang.  Drama bersiri lakonan Sheila Rusly dan ada beberapa pelakon lagi dalam drama Sakti Delima ini, seperti Bienda Safura, Aida Khalida, Catriona Ross, dan Liza Hanim. Yang lagi menariknya, mereka semuanya bertudung. Macam menarik,kan?

Pelakon Sakti Delima.

Sebelum korang 'blah', Mari kita tengok senarai pelakon drama Sakti Delima. Bienda sebagai Siti Melur, Catriona Ross (Permaisuri Nirwana), Safura Ya’cob (Siti Tanjung), Liza Hanim (Dewi Bitara) dan Aida Khalida (Kemalasari). Manakala pelakon lelaki terdiri daripada Iqram Dinzly yang melakonkan watak Putera Nurfirdaus, Ungku Ismail (Andika) dan Syean (Faris).

Baiklah. Jika anda ingin tahu sedikit Sinopsis Drama Sakti Delima. Boleh la berkunjung ke sini.(klik)


Jangan lupa untuk sakiskan Sakti Delima pada 3 Januari 2011 pada jam 4.30 petang di TV3. 

2 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

aku pelik drama2 skang macam lebih kepada benda2 cni...citer2 seram..iter lagenda..mybe rakyat kita dah tukar selera xsuka cerita cinta cintun..

emieysandra berkata...

watak catriona ross mcm wtak jahat, xpnah lg tgk die bwk watak tu..
dh dok asrama..xleh tgk tb..huwaaa

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??