Sinopsis Cerekarama Lepaskan Aku Pergi Lakonan Aaron Aziz - Versi Amir Izzat


Malam ini agak bosan sedikit. Apa yang aku buat. Mengadap TV3 lah. Siaran lain amat membosankan terutamanya Pilih Kasih di TV2. Dulu Pilih Kasih amat menterujakan diri aku tetapi semakin lama makin bosan dengan salah seorang pengkritik Pilih Kasih yang buat aku hilang mood untuk menontonya.

Baiklah. Kita lupakan Pilih Kasih dengan Mak Fauziah.. Ops! Kantoi... Haha! Ok! Sat ni aku baru je layan cerekarama Lepaskan Aku Pergi. Hajatnya nak bagitahu korang Sinopsis Cerekarama Lepaskan Aku Pergi yang penuh. Tetapi kurang informasi la. Jadi mari layan Sinopsis Cerekarama Lepaskan Aku Pergi dari aku. Hehehe!.

Sinopsis Lepaskan Aku Pergi Versi Amir Izzat.

Aaron Aziz (aku tak ingat apa nama dia dalam drama tu) telah terkantoi dengan isterinya yang dia telah dibuang kerja. Jadi, isterinya amat marah sekali kerana wang yang diberikan oleh Aaron Aziz itu sebenarnya wang daripada najis dadah. Jadi, mengamuklah isteri dia. Maka, bergaduhlah mereka berdua. Aaron Aziz cakap "Nak makan apa kalau tak dak duit? Batu? Pasir?" 

Maka aku pun jawap. Makanlah jamu cik Tipah dijamin kurus. Hahaha!

Ops! Iklan sat. Maka itulah yang aku faham. Jadi, aku nak layan dulu. Korang pi la layan baru faham. Hahaha! Ada orang cakap lakonan Aaron Aziz agak kaku dalam cerekarama Lepaskan Aku Pergi. Betul ke?   Entah la labu.... Zaassss...

p/s: Maaf ye. Aku pun baru tengok dan aku amat amat tidak faham akan drama ini. Korang faham ke?

5 comments:

teddyuna berkata...

tgh tngok.. mmng best la cter ni.. tgok si eira syazira menangis

Fakhrul Zakry berkata...

aku pun tengok cite ni tadi

رﯾﺤﺎﻧﻪ ﻣﺤﻤﺪ دﻳﻦ berkata...

best citer ni smpai meleleh air mate..aku phm citer ni

gagaga berkata...

cter 2 mmg best la......smpai nngis kucing aq ........hahahahahahahahahahahahhahahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

aku nak tgok tapi x dapat sebab aku bru je msuk ostel smuler..huhu..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??