Harga Tiket - Konsert J2011 Lagenda - Jamal Abdillah


Siapa ada dengar konsert J2011 Lagenda Jamal Abdillah yang akan berlansung selama 4 hari berturut-turut? Fuh! Lama tu..pasti suara Jamal Abdillah akan melekat di hati. Jamal Abdillah? Siapa tak kenal beliau? Walaupun dulu penuh dengan kisah pahit..tapi kini? Beliau sudah bangkit. Jika Jamal Abdillah boleh bangkit, inikan pula kita? Ketepikan segala tomahan.. Hidup pasti okay. 

Konsert J2011 Jamal Abdillah kali ini pasti baik punya. Selama ini aku duk dengar lagu Jamal Abdillah. Fuh! Menusuk kalbu..Suara sedap. Vokal mantap.. Ceeewah! Pandai pulak aku duk puji-puji ni. Kenyataan kan?  

Konsert J2011 Lagenda akan berlangsung mulai 7 hingga 10 Januari ini. Tiket-tiket berharga RM85, RM105, RM135, RM255 dan RM305boleh dibeli dengan melayari www.ticket2u.biz. Jadi, korang boleh la dapat tiket sekarang ye. Tekan je link tu. Harga pun boleh tahan.


Gambar di atas ialah kedudukan kerusi dalam Istana Budaya semasa Konsert J2011 Lagenda nanti. Hurm ,makin dekat makin mahal ke makin jauh makin murah? Pening jugak tengok gambar di atas. Pandai pandailah korang pilih. Banyak duit, ambil la tiket yang mahal. Hehe.

Shuhhh...tadi aku baca dalam akhbar. Jamal Abdillah dapat tajaan RM Setengah juta. Fuh!  Masyuk tu.... Walaubagaimapun, usaha tangga kejayaan.

P/s: Nak tengok tapi tak dapat..Huhu.

5 comments:

iqbalhakimi berkata...

suara dia mantap ni mer..hehe

starsyeea berkata...

erkkk...alaaa, kene bajet sewa umah bulan ni...:(

neway, he's one of the best!

jom datang berTEPAK HARAPAN kt blog aku plak meh! :)

Amir Izzat berkata...

@iqbalhakimi. yup, memang best..tak dapat disangkal lagi.

Amir Izzat berkata...

@iqbalhakimi. yup, memang best..tak dapat disangkal lagi.

Amir Izzat berkata...

@starsyeea. laaa.. xpalah..ada siaran langsung kot.moh kita tgk kat umah je. hehe..

mmg best!

p/s: terjah !

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??