Cerekarama Puteri Kayangan | Sinopsis Puteri Kayangan Versi Amir Izzat


Cerekarama menarik untuk anda pada 15 Januari ini. Pada jam sepuluh malam@ 10 malam di TV3. Jangan lupa untuk menghadap di depan tv di saluran TV3 untuk tanyangan cerekarama Puteri Kayangan. Bagaimanakah agaknya jalan cerita Puteri Kayangan ini? Jom kita baca Sinopsis Puteri Kayangan Versi Amir Izzat berdasar pemerhatian dengan mata kasar.

Sinopsis Puteri Kayangan Versi Amir Izzat

Puteri Kayangan mengisahkan seorang budak perempuan lakonan Jualiana Evans(gambar kat atas dia kot) yang ingin menjadi seorang puteri. Kiranya, kuat berangan lah. Jadi, semasa sedang melepak di mana entah (kurang pasti). Dia ternampak lah seorang jejaka idaman persis seorang putera. Memandangan dia(Jualiana Evans) merasakan dia puteri kayangan. Maka beranganlah dia bersama jejaka itu. Maka, tiba lah satu hari dimana jejaka itu lakonan Shahril Safwan(kot) mendaftar di sekolah si gadis Puteri Kayangan itu. Maka, semakin kuatlah Puteri Kayangan itu berangan. Lebih lebih lagi, jejaka idaman itu ditempatkan di dalam kelas. 

Apakah kesudahan Puteri Kayangan? Nanti kita saksikan. 

***

Sekian jalan cerita rekaan daripada Amir Izzat. Maaf, sinopsis ini tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang berada di dalam kubur dan maaf kalau sinopsisnya tidak sama dengan jalan cerita yang sebenar. Apa apa pun, kita tengok pada 15 Januari ini. 

6 comments:

iamzulfadli berkata...

nama pe awek tu ek???



http://www.sisiberbeza.com/

PinQib berkata...

malam ni kan??
ahh
nak tengok arr

|I love BADANG|Siapa RAGAD WALEED AL KURDI? |

- sharuLcyber- berkata...

Nak ost drama ni.. Ada byk lagu le. Ada 4 rasanye

Tanpa Nama berkata...

sapa tau lagu tema citer ni... best la lagu tue...

zik berkata...

eh juliana evans... huhu... aku sempat tengok sikit jer time kena berdiri atas kerusi kat luar kelas... haduww

Tanpa Nama berkata...

salam sume

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??