Video Karam Singh Hina Melayu | Yang Mabuknya Samseng Melayu


Video Karam Sigh Walia Mabuk 

Aku tak tau dah nak cakap apa. Kesian aku dengan Karam Singh Walia. Dalam video ini , beliau sudah meminta maaf. Tetapi samseng Melayu yang tak bersekolah ni yang kurang didikan kasih sayang serta kurang adap kesopanan dan berlagak hero mengacah beliau atau lebih tepat lagi MELAMPAUI BATAS!

Aku tak bangga la la dengan kau samseng Melayu. Kononya nak jadi pembela la!  Dalam "Video Karam Sigh Walia Mabuk" ni sebenarnya yang 'mabuk' adalah samseng Melayu.. Telan daun ketum kali..Hoho.
Nota:

1. Semuanya bermula dari rumah...
2. Nampak sangat yang B*DOnya adalah Melayu di atas.
3. Siapa sokong Karam Sigh angkat tangan? Siapa sokong samseng Melayu, angkat penumbok? Hahaha!

6 comments:

tenangsudey berkata...

Jom baca Karam Singh Hina Melayu Atau Melayu Hina Melayu?.

Roket Kertaz berkata...

dorang x penah belajar sejarah bangsa melayu.. jd dorang xtaw .. kesian..

tengkorakemas berkata...

inilah yang dikatakan "they won that fight but we lost that war"
tindakan 'pejuang melayu' yang menimbulkan persepsi buruk bangsa lain kepada kita..

Tanpa Nama berkata...

Memang budak Melayu bodoh. Samseng jalanan sungguh!

iqbalhakimi berkata...

uish,...macam2 skang kan mir..aku cam entah la..betul jugak cakap ko..kita xleh main serang2 ...ada cara diplomatik lagi..apa da..

tinta emas berkata...

bila kedaulatan sultan melayu mula hilang kuasanya.. apatah lagi bangsa melayu.. kian dipandang rendah..

http://kepuncakmahligai.com/

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??