Wajarkah Nuffnang Dibuang Dari Blog Ini?


   Nuffnang merupakan satu satunya syarikat pengiklanan yang ana sertai. Selain Nuffnang, ana memang tidak layaklah untuk mendaftar kat mana-mana syarikat pengiklanan lain kerana trafik yang agak menducatikan. Dulu memang gilakan duit dan alhamdulillah selepas setahun bersama Nuffnang. Hasilnya begitu lumayan.

Barangsesiapa yang ada trafik rendah tetapi sanggup setia denganya. Jawapanya adalah Nuffnang. Tak percaya? Nah tengok!


Empat Buffered Earning yang bermain di blog ana tetapi malangnya trafik ana tidaklah banyak dan sukar untuk mencari trafik kecualilah ana menulis tentang isu hangat. Dulu memang ada tulis tetapi sudah insaf. Haha!

Dengan Nuffnang , ana memang tidak akan rugi sebab sambil berblog ada juga sampingannya walaupun tidaklah banyak mana tetapi sekurangp-kurangnya ada. Nuffnang ni sebenarnya best tetapi kadang-kadang tak best sebab lambat sangat nak naik duit tuh. Haha!

Tujuaan ana pada malam ini adalah ingin bertanya. 

" Wajar atau tidak Nuffnang ini dibuang dari blog ini?"

Sebab-sebab ana hendak buang Nuffnang adalah kerana ingin memperbetulkan niat sebab wang ini kadang-kadang membuatkan kita taksub dan sanggup melakukan apa sahaja. Sudah dua hari ana membuat onar di facebook sebab nak cari duit. haha! (churp-churp). 

Sesaje je tanya.. Ikut rasa memang tak mahu buang sebab duit tetapi ikut hati nak buang. Antum (korang) rasa patut tak? hehehe... Tunggu earning cukup untuk cashout. Ana  akan buang kot. Haha.

p/s: mesti antum pelik ana tanya soalan macam nie. Haha.

4 comments:

hana berkata...

terpulang la...
nk buang boleh x nak buang pun bole..
hahha

Amir Izzat berkata...

@hana. hahaha... tak patut kan amir tanya soklan gini..hehehe..

Tanpa Nama berkata...

Entah la.. selamba saya buang iklan Heartbeat dulunya walaupun dah start dapat duit.. entah.. tak best la.. entah.. haha.

Ikut suka la nak buang ke tidak. ;)

kaizenshinobi berkata...

dah banyak dapat buff tuh, buang jeh... hahahahhahhahahahahha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??