Menanti Penerbangan dari Kuching - Kuala Lumpur

Assalamualaikum & selamat pagi. Kawan- kawan seme sihak ke? Kalau sihat,alhamdulillah. Hehe. Kalau tak sihak? Itu ujian daripada Allah agar kita sentiasa mengingati Dia. Tp ada satu lagi,kalau selalu sakit..tak lama lah tuh naaaakk..... (buat-buat tau la ye)

Ha. Tau tak ambe kat ne sekarang? Ha, aku kat airport Kuching ni. Tengah tunggu flight pukul 7.

( Fuh! Penat weyh taip entri guna phone)

Tahu tak aku tak sabar dah nie? Cuma aku nak cakap yg aku berpakaian lain dari biasa... Ikut sunnah Nabi.

Hari ini aku berazam nak berubah. Ubah perwatakan dan ubah perangai. Moh kita jadi orang Islam yang beriman & berakhlak mulia.

Ok lah... Sy pergi duluuuu.... Jangan jeles.. Kamek nait belon bah. Hahaha.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 comments:

blog-tips-kurus berkata...

saye br blk outstation kat Meoww town tu. best naik bot p seberang tu.. :-)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??