Trafik Aku Datangnya Dari...



Balik dari rumah..benda pertama yang aky terjah adalah LAPTOP! Kompem...laptop akan menjadi sasaranku....Lepas tue,check blog dulu..laku ke tak.... bila check-check blog..rupa-rupanya.. ramai jugak orang yang TERJAH blog aku yang TIDAK SEBERAPA ini...40 orang actually.,.tanpa entri baru.. tak sangka pulak..nak kata aku post entri yang best..tak jugak..kembang la idung gak.. tapi tak lah sehebat blog korang kan? Yang pelawatnya datang bercurah-curah..


Lepas tue...bukak la nuff... check analisis... then...tekan rujukan pautan.. Wah! trafik aku rupanya datang dari Kak Nur.... blog Suka Duka Si FaNurAmi...

Jom Terjah Entri sal Amir.. hehe

Selain Kak Nur... Ann juga menjadi menyumbang kedua kepada ketambahan pelawat blog Amir... erm.. Ann pun buat entri pasal Amir....

Jom Terjah blog Ann kalau nak baca entri pasal Amir.. sini ye...

Setakat nie saja penyumbang2nya.... selain penyumbang kat atas.. kata kunci ''18sx blogspot' juga menyumbang...... nanti amir wat entri lain.. anak sapa la taip keyword tue? ish..ish..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??