Follower ke-50: Cik Ecar182

Paparan Blog Cik Ecar

Selamat Malam Selamat Bercinta…sekarang anda bersama dengan Amir Izzat yang akan menemani anda pada malam ini dengan bicaranya….yang keluar tulus dari hati..
Kita lupakan tentang Amir Izzat. Kita bercakap tentang follower aku.  Berangan nak jadi DJ radio daa….Erm….,Semalam aku berjanji,sesiapa yang jadi follower akuu…..yang ke-50. Aku akan belanja dia.. nak tahu lebih lanjut,tengok sini.

Aku nie seorang yang tidak lupakan janji…aku akan tetap tunaikan…Kalau tak tunai,wa kena hitung kelak beb… Kepada orang tue..bersabar yer…
Haa….selepas aku post entri tue..rupa-rupanya ada juga yang sudi membaca blog dan follow... THANKS TO  MKNACE & SEROL follower yang ke 49 & 51... Okaylah…..tanpa membuang masa…aku umumkan orangnya ialah Cik Mek Molek… Eh….! Cik…nama apa ek? Adooi….tak ingat dah…. Ha! Cik Ecar182.. nama entah papa daa… jangan marah….

Inilah orangnya....pinjam gambo sat naa....

Tapi orangnya cantik…. Cantik? Ya! Fercaya tak? Ini blog dia…This Is The Story Of  Girl….sila silah terjah ye…. Promosi sikit……blog sendiri pun tak terjamin ada hati nak promosi blog orang. Hampeh ko AMir! Hish hati… tak baik kata macam tue…..

Dialah follower yang ke-50.. peramah orangnya..siap datang menuntut ganjaran tadi…..tak sabar kot…almaklumlah…orang nak belanja…sapa tak nak kan?
Ganjarannyer ialah…….

AKU NAK BELANJA CIK ECAR RM3 JE….. SERIUS NIE… RM3… CIK ECAR BAGITAHU LAH BENDA APA YANG CIK ECAR NAK DENGAN HARGA RM3 RINGGIT NIE…… CEPAT TAU……… cadangan saya…Cik Ecar mintak reload la mudah…. Saya amat bermurah hati nie……. Wa cakap lu beb…….

Okaylah…..setakai nie saja…KEPADA FOLLOWER LAIN…..TERIMA KASIH JUGA…. TERUTAMNYA FOLLOWER YANG PERTAMA HINGGA KE TERAKHIR..hihi……

Amir:kat manalah hendak ku cari duit 3 ringgit tue? Haha… sedang menunggu follower ke-100 plak...