Aku Suka Tukar Template!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... tepat jam pukul 4.30 petang..aku di istiharkah MERDEKA! Merdeka aku bermaksud lepas dari 'seksaan' sekolah... memang penat hari nie..tambahan pulak ada GEr-KO..lagi la letih... 

Namun,sebagai seorang pelajar..aku harus melaksanakan tugas aku untuk NEGARA,AGAMA DAN BANGSA!!! Pelajar yang baik dan hensem la katakan.. haha..tuan tuan dan puan-puan boleh la muntah sekarang.... tapi ingat! Aku memang hensem.. tak percaya? Nah...tengok gambar aku...

Inikah Aku?? haha....

Apa macam? ok tak abang-abang dan adik-adik.... kita jangan merendah diri dengan paras rupa kita tau...tak baek...setiap benda yang Allah jadikan adalah semolek-moleknya..so,bersyukur lah kita.. jangan jadikan paras rupa menjadi penghalang kita.. orait??

Okeyh! Berbalik kepada topik... haaaa...aku dah tukar template baru daa...jangan jeles.. Ahaks..... seperti yang korang lihat sekarang? ok ke tak? sila komen dan kritik abis-abis2.. jangan malu jangan segan..aku mengamalkan sikap demokrasi..nak komen pedas2 macam MASAK LOMAK CILI API pun boleh...

Beginilah ropenyer....

Dah banyak kali aku tuka template blog nie...tak puas hati la..... tapi yang nie sesuai kot..simple dan bergaya.. 

Amir - Pelajar perempuan tengok citer Blue Film depan mata? Nak marah ke nak terajang terus? hurm....

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??