Malam Ini Iklan Nuff Menjadi Tidak Keruan?

Selamat malam suma..Korang buat ape tue? Belum tidur lagi ke.. Orang tua-tua cakap.perempuan yang tidur lewat mukanya akan nampak tua dari usianyia.. Fercayalah.....

Baik! Bukan nak bercerita pasal kecantikan ke..tidur ke.. tapi nak bercerita pasal Nuffang nie..aku tengok dah perhatikan iklan Nuffnang macam tidak keruan atau tidak menentu..selalunya Nuff tak lah keluar dalam blog aku sebab blog aku tidak femes dan visitornya tidak banyak . Yang menjadi kehairanan aku..iklannya berbeza-beza.

Mula-mula macam nie...


Selepas keluar iklan maggi...tiba-tiba keluar iklan printer..


Selepas iklan printer tamat..keluarlah iklan bola dengan maggi and digi.. Tak pernah aku tengok iklan nie..jadi,jom kita klik! hehe..tapi pelik laa..hurm...


After one minutes...keluar pulak iklan lain..aku jadi heran..apa kena dengan nuff nie? Segar ke tak?



Haa..itulah iklan@kempen yang keluar kat blog aku malam nie.pelik dan hairan.. Setiap saat keluar.. Mungkin biasa kot..korang pun macam nie jugak kan?????

6 comments:

bh berkata...

dah tak relevan dah 'rakan klik' tu

Amir Izzat berkata...

taK relevan? maksudnya tak ada makna lah? huhuhu

hans berkata...

memang iklan dia macam tu pun
iklan hanya akan still sama jika kita dapat buffered earnings

Aini berkata...

waah.. meriah nuff dia =)

Bukan Eciz berkata...

itu tndanya nuff nak kamu bagi dia maggie by print out dia. huahua. lawak? sumpah tak.



nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Font ni da kicik sikit. okey ke?

Misshy Innz berkata...

blog amri banyak iklan.
mesty byk duet neyh =)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??