Pages Facebook Melayu Babi| Ini Sudah Melampau!

sumber dari sini.


Apa yang hendak ku katakan lagi? Marah? Berdendam? Kutuk balik? Buat pages sedemikian rupa? Semua itu tindakan yang tidak berakal. Namun,apa yang ku minta ialah. Pergi ke pages ini(sila klik) dan klik pada "report page" pada pages berkenaan dan pilih "racist & hate" untuk menutup page ini.

Siapalah kita hendak menutup mulut orang? Mulut tempayan boleh ditutup,mulut manusia? Susah...Satu demi satu penghinaan yang dilakukan oleh bukan Melayu terhadap orang Melayu. Ops! Hal ini bukan bermakna aku terlalu taksub dengan Melayu. Tak taksub langsung. Mengapa? Kerana andai Allah memilih bangsa yang layak untuk memasuki syurgaNya,nescaya bangsa Arablah yang paling layak,betul tak?. Aku sertakan juga video Namewee pasal rasis nie..




Namun begitu,aku tidak dapat menerima penghinaan ini. Sudah keterlaluan. Wahai pemimpin Malaysia!! Bangkitlah... bangkit membawa hal ini ke medan pengadilan..Ambil tahu lah hal rakyat..Jangan pentingkan diri sendiri.. Jangan asyik berbicara soal politik sahaja tapi hasilnya? Tiada!


Bagaimana pula perasaan anda? Kalau tak ada apa-apa perasaan,baik keluar dari Malaysia laa!!! Aku akan berjuang demi agama,bangsa dan negara!

5 comments:

Unknown berkata...

nampaknya akak kena keluar dari malaysia..hehe..

tak delah...haih,geram sungguh dengan orang yang tak paham bahasa ni...

penat2 pm kita pikir konsep 1 malaysia tu..still nak timbulkan isu macam ni...

sabar jelah...susah betul org yang tak paham konsep 1 malaysia ni..

Tanpa Nama berkata...

memang melampau...kerajaan perlu buat sesuat..tak boleh biarkan merebak lagi isu-isu macam ni

Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

nuriz berkata...

org yg page ni mesti dihukum, memang melampau!!

PuanPepel berkata...

jadahnye nih! haih...xdo kojo la eh...


ada award buat kamu..amek eh :) tq

::aien:: berkata...

haihh tak reti hargai apa yg dah kerajaan lakukan. Dah dpt mcm2, kutuk2 pulak. GERAM !

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??