Berbuka Puasa Di Luar| Area Kuching Je..

Selamat berbuka puasa kepada anda semua!! Dengan ini saya mengumunkan bahawa selamat berbuka bagi zon Kuching..

Pada petang tadi,emak ku ada memberitahu bahawa ayahku mengajak kami sekeluarga berbuka puasa di luar. Aku belumn  pasti lagi dimana tempatnya..Yang pastinya di Kuching..Kalau tak silap aku..Mungkin di area Satok atau Batu 7. Mungkin.

Nak tahu tak perasaan aku?

"Wa banyak gembira ini ari..dapat makan kat luar tue beb!!"

Gembira? Yup! Sebenarnya,jarang sekali ayah kau nak bawa sekeluarga makan diluar. Nak kata jarang tak suka,kadang-kadang kot. (sama maksud ke?).

Aku dah bayangkan..Makanan apa yang hendak aku pesan. Kalau makan di Chiilli Paper..Aku nak pesan stick. Ahaks..Nak pesan ABC..Dah lama aku mengidam..Bukan Aiz Batu Campur(ABC). Air Batu Cendol. Erk? Ada ke?

Ahaks.. Entah! Tak apa..Nanti..aku bawak kamera..Aku tangkap gambar banyak-banyak..Aku upload untuk korang.(nak kasi jeles).Kekeke! Nanti ar korang tengok..Hehe...

Hish! Tak sabar nie..Oklah beb! Aku pi mandi dulu..Kasi bersih badan..Baru segar nak melantak makanan! Erk? Orait...Selamat berbuka...

1 comments:

ardinihumaira berkata...

selamat berbuka, Amir!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??