Dua Hari Aku Tunggu Nak Online... Lama Gilerrrrrrrrrr Beb! Ini Semua Salah Broadband!

Assalamualaikum kawan-kawan blogger sekalian. Rindu ar dengan korang. I miiiiiiiiiiiiiiiiiiis you so much dear.. Eh! Eh! Ueuuuwww! Apsal gedik plak aku nie? Ahaks. Tak ar..Aku nie kemaruk nak online..Rindu korang ar.

"Huh? Siapa?"

Alaa..korang yang baca entri nie ar..Yang hidung tengah berkembang nie. Yang tengah pakai baju tidur. Pi tidoq nun. Ahaks.

Ok! Ok! Nie ha.. Korang tahu tak. Lama betul aku nak online. Dua hari aku tunggu depan laptop mengharapkan ada line wireless melekat pada laptop aku. Biasar ar..Orang ada broadband tapi macam tak da broadband.

"Huh? Macam mana tue?" mesti soklan macam nie..kan? (cakap ya kalau tidak mahu basikal anda diluar rumah dibakar saya.)

Macam nie adik-adik sekalian. Aku ada broadband. Siapa cakap aku tak da broadband. Aku pakai celcom punya beb! Mantap! Tapi sayang. Mak aku tak mahu bayar...

"Pasal apa tak mahu bayar?"

Pasal aku tak kasi adik aku guna broadband nie. Ya la kan. Bila dah broadband nie ada ngan aku..Susah untuk aku melepaskannya. Broadband dan laptop bagai isteri pertama aku. (tapi tak seindah malam pertama). Ini semua salah broadband.. Mahal sangat cas. HUhu. Itu pasal mak tak mahu bayar...(kesian)

Itu la sebab aku terpaksa bergantung kepada kepada wireless semata-mata. Kalau hari pekerja cuti,aku pun cuti. Aku pun tak pasti la dapat online ke tak time cuti kelak. Huhu. Bertuah korang yang dah kerja. Boleh jugak bayar broadband. Aku nak kerja tapi mak aku tak kasi..Kerja waiter di hotel. Entah la ngapa dia tak bagi.

Sebagai anak yang soleh,(kononya)..Terpaksalah aku turuti.. Hari ini banyak yang hendak aku bebelkan. Korang tunggu saja...Terima kasih. Renung-renungkan..Selamat beramal!!! 

P/s Hey kamu! Cuba tengok belakang kamu..Ada apa tuuuuuuuuuuu? Haaaaaaaaaaaaaaaaan.......tuuuuih!

5 comments:

Z.Z berkata...

Bro,entry ni ak wat khas ntuk ko.amacam?terharu x?terharu x?hahaha

http://alfannu.blogspot.com/2010/11/promot-mempromot-tq-to-ben-ashaari-aku.html

Rohani Hashim berkata...

ooo mcm tuh...hehhe blakang akak ada dinding ;)

velasrizal berkata...

mmg bengang kan berukband wat hal..

Iklan Deepavali FINAS 2010 Cetus Kontroversi Perkauman?

Mr.J berkata...

aku rasa hidung tgh kembang nih.

tengkorakemas berkata...

hehe guna wireless lagi best..aku punya celcom broadband aku dah tutp akaun..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??