Ailyl Mystery GiveAway!


Ha...Inilah gambar yang aku pertaruhkan untuk memengangi giveaway cik Ailyl kita nie. Eh! Mesti korang terpinga-pinga kan pasal apa aku edit gambor nie. Ha,pi sini sat lepas itu datang lah balik baca lagi. Hehe.

Ok! Sekarang aku nak bercerita pasal gambar kartun dia atas. Sebenarnya gambar di atas adalah photo. Macam ini.

Pada suatu hari,cik Ailyl berjalan jalan pada waktu malam. Ketika itu bintang penuh dilangit. Jadi,beliau pun ambil kesempatan untuk mengambil gambar berlatarbelakangkan bintang. Hehe! Selepas itu....


Selepas itu,beliau pi cuci gambar dan gantung dalam bilik. Itu lah bilik Cik Ailyl. Cantik tak? Amir Izzat yang design. Haha.

Meh Aku cerita.

1. Rambut.

Kenapa rambut warna hitam? Pasal bila cik Ailyl berambut hitam nie.. nampak lebih nampak keasliannya. Walaupun rambut cik Aily berwarna perang.. Hitam lebih nampak keanggunannya. Hehe.

2. Kulit.

Pasal apa kulit warna putih melepak?(camnie ke eja?).  Sebab cik Ailyl nie kulitnya berwarna putih. Ada la sikit-sikit sawo matang. Susah untuk aku mendescribe warna kulit cik Ailyl nie. Kena tengok sendiri face to face baru cun. hehe.

3. Wajah.

Wajah dia putih ar. Cuma aku letak kat wajah itu pink-pink sikit. Apa entah orang pompuan panggil . Alaaa..yang macam pipi pokemon tue... (hihs..kena tanya aweks nie..)

4. Kening.

Dia hitam kot. Aku konpius gak nie. Warna hitam ke pink muda? Hurm..Hitam kot. Yang bawah pink tue kaler yang selalu pompuan pakai. Eye lenear. Apa ntah.. (tiada motif)

5. Mata biru.

Aku pun tak tahu apsal mata warna biru tapi yang aku tahu cik Ailyl memang bermata biru. Pakai contact lens dari Maxim kot..Hehe.

6. Pakaian.

Memandangkan blog Cik Aily berwarna pink maka baju beliau juga harus berwarna pink. Seluar pula berwarna biru kerana..pink dah biru nie agak serasi. entah kenapa. Kena tanya pakar nie..Hehe. Apa yang cantik dimata... Pakaian itu tajaan Gucci tauuuu..

7. Stoking.

Nampak tak stoking berbelang-belang? Apsal ea? Sebab perempuan kan suka pakai stoking berbelang-belang. Thats why aku letak gitu. hehe. Stoking buat Nike tauuu...

*****

Orait. Dah siap. Nie ha. Amir mempertaruhkan gambar kedua itu di dalam bilik yang berwarna pink. Kena cakap gak ke sebab apsal bilik tue warna pink? Ha..sebab blog cik Ailyl warna pink lah..

Kenapa ada "Huh?" . Sebab cik Ailyl terkejut masa baca entri nie.  Haha.. Jadi,itulah perician aku kali ini. Dibuat khas sempena Hari Jadi Cik Ailyl. Hehe

Nota; Bilik itu direka untuk sambut hari jadi kelak. Hehe

4 comments:

Unknown berkata...

wargh!!! comel!! syue nk bt gak tp ta rjin nk kaler2..hehe :D

Amir Izzat berkata...

@syuEhehe.saja mencuba nasib. mewarna ketika bosan..hehehe..

tengkorakemas berkata...

good luck, kreatif dan hebat penerangan ko hehe

ramai dah buat, memang kreatifla masing2 hehe

satu persoalan..kucing tu kenapa 'hehe' XD

Cik Yaya berkata...

huh! sebab kau aku kalah..hahaha..gurau2 je. mmg sure ko menang la.good luck!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??