Adha.. Nie Header Untuk Kau!



Assalamualaikum.w.b.t

Adha. Entri nie aku buat khas untuk kau. Hehe. Aku tak tahu dah macam mana nak bagi header nie kat kau. Line internet aku slow. Nak bukak email pun susah. Nak bagi kat  blog kau pun susah. Shoutmix error memanjang. Line slow nak mampus tahap aku dah sakit jiwa beranak empat belas. (ops!)

Amacam? Kau ada tengok itu header kat atas? Ha,aku buat untuk kau la tue. Itu je yang aku mampu. Ada awan kat belakang.. Ko cakap tak nak gambar sendirik. Hehe. aku letak gambar kartun itu sahajalah.

Memandangkan daya kreatif aku terbantut dek laptop yg slow..aku pun tak tahu nak buat macam mana. Hehe! Kalau tak puas hati,tak apa. Aku akan buat yang lain. Selepas ini aku akan buat yang baru untuk kau ye. Aku nak download something kat google. InsyaAllah nanti..cantiklah header yang lain. 

Sebenarnya kan..Kalau kau tukar sikit template blog kau dan masukkan header nie. Memang cun. Tak apalah. Cuba dahulu ya. Itu sahajalah. Cepat pergi upload. Aku nak tengok blog kau.. Heheh..Lekas.. 

7 comments:

Mr.J berkata...

wa... cantik.. bro buat header i plak... hehehe..

Anep™ berkata...

perghh..pndai ko wat header..

Nikmat & Kehidupan berkata...

lawa nyee... :) header kat blog ni pun lawa jugak.. pandai betul wat header :)

Amir Izzat berkata...

@Mr. J pengeRinduhaha.ye ke? tq.. boleh tahan la

Amir Izzat berkata...

@Anip™haha..boleh la..untuuk suka suka sahaja

Unknown berkata...

bisnes header ko loni..gilo gempak abis..huhuhuhu

Adha berkata...

thanks bro smart ko wat..dari yg aku tengok header ni simple tapi gempak hehe..ni dah kira ok dah ni tapi kalu ko nak wat lagi aku xde hal ehehe...=D

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??