Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin 2011

Assalamualaikum wbt. Apa khabar pembaca blog Amir Izzat? Sihat belaka ke? Bagaimana sambutan raya? Bagaimana keadaan rohani dan akhlak selepas bulan Ramadhan berlalu? Bagaimana dengan keadaan masyarakat,jiran tetangga,sahabat handai dan keluarga? Bagaimana perisai yang dibina selama sebulan itu? Adakah masih utuh untuk menempis serangan syaitan? Harap2 perisai itu masih kukuh.
Baiklah. Sudah lama benar aku meninggalkan bidang penulisan blog. Sekejap je masa berlalu.Tup! Tup! Ramadhan pun berlalu..syawal pula datang menjelma.

Hari ni dah raya ke-3. Terasa baru sahaja aku pulang dari perantauan pada 27 hb. Tengok-tengok dah 1 Sept. Cepat betul kan masa? Aku ada baca...tanda akhir zaman,masa akan pantas berlalu dan kita pula sedang berada dalam fasa ke-4 dunia. Bab ni nanti aku cerita,kena rujuk yang pakar.

Baiklah. Pada kesempatan ini aku nak ucap selamat hari raya maaf zahir batin dan mohon maaf jika ada terkasar bahasa kepada semua pembaca blog ini dan kepada semua blogger tanah air. Semoga kalian sentiasa dirahmati Allah swt.

Setakat itu sahajalah. Imtihan dah dekat . Kalimat "Man jadda wajada,waman zaraa hasada" harus ku gengam..Assalamualaikum wbt. Sahabat pembaca!! Doakan daku agar aku dapat tempuhi imtihan dengan keredhaan Allah swt dan lulus cemerlang.

3 comments:

Izz Faizah berkata...

Salam..selamat aru raye jugak! :)

cik heroin berkata...

Selamat Hari Raya juga. Minta maaf salah silap.

iMBobo berkata...

selamat hari raya! :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??