Design #1 : Wallpaper Prefect/ Pengawas



Untuk menjadi seorang pelajar dan pengawas kita haruslah:


1. Berilmu.
2. Berdisiplin.
3. Berbakti.


Pegang pada prinsip ini anda akan menjadi seorang pengawas yang berjaya!


Apabila kita berilmu maka kita akan berdisiplin dan apabila kita berdisiplin maka kita akan berbakti untuk sekolah, bangsa dan negara.


Ingatlah tugas seorang pengawas adalah sangat besar kerana ia adalah satu amanah. Jika anda menjadi pengawas untuk glamer, glamer lah anda dapat tetapi jika kerana Allah maka anda akan dekat dengan Allah. Wallhualam! Selamat maju jaya wahai pengawas sekalian!


Lakukan tugas ini dengan AMANAH! Dan jadilah orang yang BIJAKSANA!


Berikan yang terbaik!
Nota kaki: Baru sahaja pulang dari Kursus Kepimpinan Dan Kemahiran Ketua Pengawas/Penolong Ketua Pengawas Ahad lalu. :)


Perhatian: Desain di atas direka oleh Amir Izzat.Jadi, jangan curik! Haha. Tapi ambil boleh. hehe.


***********
Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum cik adik, kakak, dan abang-abang sekalian serta pembaca yang budiman. Apa khabar anda semua? Semoga sihat selalu nyer pon. Haaa! Amir tahu yang korang rindukan Amir ye? Baik korang cakap korang rindukan Amir kalau tak Amir merajuk! Haha.


Amir ingin memohon maaf kerana tidak dapat mengemaskini entri di blog ini kerana kesibukan yang melanda sejak kebelakangan. Lagipun, siapalah yang hendak baca penulisan blog Amir yang entah papa ni. Huhu.


Amir doakan pembaca blog ini sentiasa diberkati Allah. Doakan Amir menjadi orang yang rajin menuntut ilmu kerana Allah ye!!! 

5 comments:

Atiqah Sa'ahiry berkata...

Amir..tahniah..dapat jadi pengawas..

cucu umie berkata...

semoga menjadi seorang pengawas yg berjaya..ayie bekas pengawas tpy mcm penganas shje..hehe

Azeanthy Paiman berkata...

may god blessing u.smga amir mjadi insan yg bguna dan amanah!=)

iMBobo berkata...

abg dulu masa skola jd pengawas juga :) kena bijak jd pgws ni..bukan hanya dlm kelas,tp diluar kelas..PR kena ada :)

cik kumbang berkata...

smart la design yg first tu

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??