Jom Bagi Banner Anda!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Nak tanya..Korang ada banner tak? Kalau ada,silalah bagi. Aku nak letak di ruangan sidebar. Kalau banner tue menarik,memang bagus la. AKu suka letak banner sebab cantik!! Kan? Memang cantik,aku nak buat jugak tapi tak pandai.

Kira kina tukar-tukar link la nie. Korang tinggalkan komen kalau nak tukar-tukar link. Lepas tue,korang letak la link aku kat bloglist. Macam mana? Senang kan?

Kalau yang ada banner tue,silalah bagitau. Aku akan ambil sekarang jugak!! Masa untuk mengedit blog. Ahaks. Jangan segan jangan malu..Banyak faedah nie...Boleh meningkatkan trafik. Betul tak???


Banner sedia ada.












aqnaim






BlogZoro[dot]Com






http://pakcikhusen.blogspot.com/




Create your own banner at mybannermaker.com!





Powered by BannerFans.com





power root


Ingat Hijau Ingat Daus-23061994



bloghanz


 
Piratz | More Than Just A Blog





Kepala Bergetar


Create your own banner at mybannermaker.com!


10 comments:

Roronoa Zoro berkata...

uik? banner ku disitu.. haha.. bagaimana harusku balas jasa? =D

Amir Izzat berkata...

@Roronoa Zoro.haha...zoro! kau sahabatku...tak perlu jalas apa-apa...belanja minum cukup laa..haha.. :D

Raybond berkata...

ambek banner aku gak.. =)

K.A berkata...

nak banner??kt sni
http://flyingkamalay.blogspot.com
hehehe....

nas berkata...

amir,ak xtahu nak buat banner.....tu ar pasal tak leh letak kat situ...ehehehe

Sya Isya berkata...

banner x de, blog badge adalah. boleh juga ke?

Amir Izzat berkata...

@Raybond..wah! ada jugak yang sudi..okeyh..amir amik sekarang...

suamihanyisterizuki berkata...

akak dah add amir, tapi akak xdok banner...huhuhu blog badge je ade...

Amir Izzat berkata...

@nas.ala..hahah..sama ar kita..tak pandai gak aku..hehe

Amir Izzat berkata...

@suamihanyisterizuki..haa..ok2..erm...blog bagde tue apa??? amir tak tahu la pulak..amir letak link lam bloglist lah.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??